Woocommerce užsakymų valdymas

Užsakymų valdymas WooCommerce

Kai klientas pateikia užsakymą jūsų parduotuvėje, užsakymo informacija bus rodoma WooCommerce užsakymų skiltyje. Šiame vadove aptarsime, kaip peržiūrėti, redaguoti ir valdyti užsakymus.

Užsakymų peržiūra

Norėdami peržiūrėti užsakymus:

  1. Eikite į Prietaisų skydelis > WooCommerce > Užsakymai.
  2. Čia matysite visus užsakymus su svarbia informacija, tokia kaip užsakymo numeris, data, klientas, suma ir būsena.
  3. Užsakymo būsena gali būti:
    • Laukiama apmokėjimo – Užsakymas sukurtas, bet apmokėjimas dar negautas.
    • Apdorojamas – Apmokėjimas gautas, ir užsakymas ruošiamas pristatymui.
    • Išsiųstas – Užsakymas buvo išsiųstas klientui.
    • Atliktas – Užsakymas baigtas, ir produktas (-ai) pristatyti.
    • Atšauktas – Užsakymas atšauktas kliento arba automatiškai.
    • Nepavykęs – Užsakymas nepavyko dėl mokėjimo klaidos.

Užsakymo peržiūra ir redagavimas

Norėdami peržiūrėti ar redaguoti užsakymo informaciją:

  1. Eikite į WooCommerce > Užsakymai ir spustelėkite užsakymą, kurį norite peržiūrėti.
  2. Užsakymo puslapyje matysite visą užsakymo informaciją:
    • Produkto duomenys – visi užsakyti produktai, jų kiekis ir suma.
    • Atsiskaitymo ir pristatymo adresas – klientų kontaktinė informacija.
    • Pastabos – užsakymo istorija ir bet kokios pastabos.
  3. Jei reikia, galite redaguoti užsakymo būseną, produktų kiekį ar pridėti pastabas.

    Užsakymo būsenos keitimas

    Norėdami keisti užsakymo būseną:

    1. Užsakymo puslapyje Būsena skiltyje pasirinkite norimą būseną iš išskleidžiamo sąrašo.
    2. Spustelėkite Atnaujinti, kad pakeitimas būtų išsaugotas.

    Kliento pranešimai ir užsakymo pastabos

    Jūs galite pridėti pastabas prie užsakymų, kurios gali būti siunčiamos klientams arba naudojamos tik vidinėje sistemoje.

    1. Užsakymo puslapyje eikite į Užsakymo pastabos skyrių.
    2. Pasirinkite „Klientui matoma“ arba „Privati pastaba“ ir įrašykite pastabą.
    3. Spustelėkite Pridėti, kad išsaugotumėte pastabą.

      Grąžinimų ir atšaukimų valdymas

      Jei klientas nori grąžinti prekę arba atšaukti užsakymą:

      1. Atidarykite užsakymą ir spustelėkite Grąžinti šalia prekės, kurią reikia grąžinti.
      2. Nurodykite grąžinamos prekės kiekį ir sumą.
      3. Pasirinkite, ar norite grąžinti per mokėjimo sistemą, ir spustelėkite Grąžinti.

      Užsakymų filtravimas ir eksportavimas

      WooCommerce leidžia lengvai filtruoti užsakymus pagal datą, būseną ir kitus kriterijus:

      1. Eikite į WooCommerce > Užsakymai.
      2. Virš užsakymų sąrašo galite pasirinkti filtravimo kriterijus.
      3. Norėdami eksportuoti užsakymus, naudokite specialias eksportavimo priemones ar papildinius, kurie leidžia eksportuoti užsakymus į CSV arba kitus formatus.

        Užsakymo ataskaitos

        • Norėdami gauti daugiau įžvalgų apie savo užsakymus ir pardavimus:

          1. Eikite į WooCommerce > Ataskaitos.
          2. Čia rasite įvairias ataskaitas apie pardavimus, klientus ir produktus, kurie padės geriau suprasti parduotuvės veiklą.

          Išsamesnė informacija (Woocomerce support)